آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام «زرد»

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

خبر
خبری

جمعه 19 آبان 1402

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام «زرد»

متن آهنگ عماد طالب زاده زرد

نمیشه که پاشی و بری و دوراتو بزنی و برگردی

خوش ندارم صبح تا شب بشنوم هی میگردم

منو دست به سر نکن یهو دیدی شر میکنم

یه کاری میکنم کاری نشه کرد بدجوری اذیت میکنم

دنبال دردسر نگرد من خودم دردسرم

یه تنه همه رو حریفم آخه دردت به سرم

لبو تر کن بگو چند ناز تورو من بخرم

بعد عمری خوش دارم من با تو بیشتر بپرم

حالا هی گوش نکن به حرفم بچرخ تا من بچرخم

حالا هی تو بگو یه دندم منم دور تو بگردم

گوش نکن به حرفم بچرخ تا من بچرخم

هی تو بگو یه دندم منم دور تو بگردم

سلامتی من که واسم بود و به جز تو دل نبستمMusicdel | موزیکدل

سلامیت خودت که رخ نشون دادی و کار دادی دستم

سلامتی جمع بیخیال غم سلامتی عاشقا از دم

سلامتی هرکی که گفت به پات نشستم

سلامتی خودمو خودت هرکی توی این جمعا نشستن

حالا هی گوش نکن به حرفم بچرخ تا من بچرخم

حالا هی تو بگو یه دندم منم دور تو بگردم

گوش نکن به حرفم بچرخ تا من بچرخم

هی تو بگو یه دندم منم دور تو بگردم

 https://musicdel.ir/single-tracks/293882/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط donya در ساعت 7:52

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::