بهترین برنامه اسکنر موبایل

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

خبر
خبری

پنج شنبه 20 مهر 1402

بهترین برنامه اسکنر موبایل



ذخیره و سازماندهی اسناد و عکس های کاغذی همیشه مشکل بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اسکنرها، کاربران می توانند به راحتی اسناد مورد نیاز خود را به صورت دیجیتالی در رایانه خود ذخیره کنند و مرتب سازی و بایگانی مداوم را حذف کنند. اما با ظهور اسکنرهای موبایل، کاربران در تصمیم گیری برای تهیه نسخه دیجیتالی این اسناد و عکس ها و انتخاب بهترین گزینه دچار سردرگمی می شوند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین اپلیکیشن اسکنر گوشی موبایل اندروید و آیفون و همچنین بهترین اپلیکیشن اسکن عکس با گوشی را ارائه دهیم و آن ها را با اسکنرهای تخت و اسکنر اسناد مقایسه کنیم و به سوال اسکن تصاویر کاغذی پاسخ دهیم. و اسناد با اسکنر و اسناد مسطح بهتر است یا با برنامه های اسکنر موبایل؟ پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و آیفون

نرم افزار اسکنر موبایل امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. زیرا می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی از مدارک خود یک کپی دیجیتال با فرمت دلخواه تهیه کرده و در کامپیوتر ذخیره کنند. تنوع این برنامه ها بسیار زیاد است. بسیاری از آنها باید خریداری شوند و برخی از آنها کیفیت لازم را ندارند. برای دانلود بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل لیست شده در این مقاله، توصیه می شود اگر گوشی یا تبلت اپل دارید به اپ استور یا اگر گوشی یا تبلت اندرویدی دارید به پلی استور مراجعه کنید. در زیر 10 نمونه از بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون 2023 را ارائه کرده ایم:

اسکنر موبایل Camscanner

یکی از بهترین برنامه های اسکنر موجود برای سیستم عامل های موبایل CamScanner است. این برنامه به شما امکان می دهد رسیدها، یادداشت ها، کارت های ویزیت و سایر اسناد از جمله چت روی صفحه را اسکن کنید. CamScanner از OCR برای استخراج متن از اسکن شما استفاده می کند. این برنامه همچنین ویرایش هوشمند و بهبود خودکار را برای تمیز کردن متن و تصاویر شما برای جلوه بهتر ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به صورت فایل های PDF، Word، JPEG یا TXT اشاره کرد. دارای ویرایش پیشرفته حاشیه نویسی، محافظت از رمز عبور، همگام سازی بین پلتفرم و جستجوی کلمات کلیدی است. همچنین مجموعه ای از ابزارهای داخلی مانند تبدیل PDF به Word، تبدیل PDF به اکسل، اسکنر کد QR و غیره را ارائه می دهد.

iScanner mobilskanner

با برنامه اسکنر موبایل iScanner می توانید به راحتی هر سندی را به فرمت TXT، PDF یا JPG تبدیل کنید. این برنامه آسان برای استفاده به عنوان یک دستیار دیجیتال تمام وقت شناخته می شود زیرا کار اداری را بسیار آسان می کند. پس از تبدیل به فایل PDF، می توانید آن را ویرایش کنید یا امضای دیجیتالی را به سند اضافه کنید تا صحت آن تایید شود. یکی از محبوب ترین کارهایی که اپلیکیشن Scanner انجام می دهد، توانایی شمارش اشیا با استفاده از دوربین است. بله، شما به راحتی می توانید اعداد داخل جعبه را بشمارید و در وقت شما صرفه جویی می کند.

علاوه بر این، می توانید جزئیات مهم ورود به سیستم را دیجیتالی کنید و آنها را به طور ایمن با رمزهای عبور یا احراز هویت چهره قفل کنید تا از سوء استفاده جلوگیری کنید. برنامه اسکنر موبایل iScanner به شما امکان می دهد متن را از تصویر دلخواه خود استخراج کرده و با استفاده از کلیپ بورد آن را کپی کنید. علاوه بر این، می توان با تجزیه و تحلیل سوالات و تجزیه و تحلیل آنلاین آنها، مسائل ریاضی و سایر مسائل را حل کرد.

یکی از معایب برنامه اسکنر موبایل iScanner این است که استفاده رایگان آن محدود است و تعداد مشخصی اسکن در شبانه روز امکان پذیر است و شما باید آن را برای استفاده نامحدود خریداری کنید.

برنامه موبایل مایکروسافت آفیس لنز

مانند مایکروسافت آفیس، این برنامه اسکنر موبایل شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید است که به شما کمک می‌کند تا از اسناد فیزیکی خود کپی دیجیتال تهیه کنید. عملکرد OCR این برنامه فرصتی را برای جستجو و ویرایش تصاویر و اسناد اسکن شده به راحتی فراهم می کند. این برنامه به راحتی رسیدهای کوچک، کارت ویزیت، یادداشت ها و حتی تخته سفید را اسکن می کند.

اسکنر لنز مایکروسافت آفیس

از دیگر ویژگی‌های Microsoft Office Lens می‌توان به تنظیمات محو کردن، اصلاحات، تنظیمات رنگ، نورسنجی و امکان ایجاد حاشیه‌نویسی اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اسناد و تصاویر خود را در OneNote و OneDrive در فرمت های مختلف مانند Word، Excel، PowerPoint یا PDF ذخیره کنید. البته بد نیست بدانید که می توان آنها را مستقیماً در گالری نیز ذخیره کرد، در واقع می توانید سند اسکن شده را در چندین فرمت و در مکان های مختلف دریافت کنید.

در برخی موارد کیفیت پایین اسناد اسکن شده در این برنامه نسبت به سایر برنامه ها و همچنین مشکلات اشتراک گذاری فایل ها از معایب این برنامه توسط کاربران آن تلقی شده است.

اسکنر موبایل Adobe Scan

اپلیکیشن Adobe Scanner یکی از بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. رابط کاربری ساده و کاربرپسند یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برنامه است. کافی است دوربین گوشی خود را به سمت کاغذ، کاغذ، رسید و هر سندی که می خواهید از آن کپی دیجیتال تهیه کنید، بگیرید تا سند شما به طور خودکار شناسایی و اسکن شود.

Adobe Scan

ویژگی هایی مانند برش، چرخش و تنظیم رنگ، مرتب سازی صفحه، و ویرایش و جستجو با فناوری OCR به شما کمک می کند تا فایلی با کیفیت بالا ایجاد کنید. امکان اشتراک گذاری فایل های خود از طریق ایمیل و فضای ابری توسط نرم افزار اسکن Adobe ارائه شده است.

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای دیگر مانند ادغام فایل ها، تبدیل PDF به Word و PowerPoint، حفاظت از رمز عبور، امضای الکترونیکی روی فایل ها و حدود 20 گیگابایت فضای ابری برای ذخیره سازی است. اما این امکانات در صورت خرید نسخه پریمیوم در اختیار شما قرار می گیرد و این مشکل را می توان یکی از بزرگترین معایب این برنامه دانست.

اسکنر موبایل Genius

Genius Scanning Program یکی از بهترین نرم افزارهای اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون می باشد که به صورت خودکار و سریع سند را تشخیص می دهد و همین موضوع استفاده از آن را برای کاربران آسان می کند. این برنامه دارای قابلیت اسکن انبوه است و در صورت نیاز به اسکن اسناد طولانی با تعداد صفحات زیاد برای شما بسیار مناسب است.

اسکن درخشان

برش خودکار و دقیق، صفحه نمایش هوشمند تصاویر، بهبود تصویر، اشتراک گذاری ایمیل و رسانه های اجتماعی و ویرایش اسناد از مفیدترین ویژگی های این برنامه است. همچنین می‌توانید اسناد را ویرایش کنید، مانند حذف سایه‌ها، اعمال فیلترها، اسکن دسته‌ای و ایجاد فایل‌های PDF چند صفحه‌ای.

از معایب این برنامه می توان به کیفیت پایین اسناد PDF نسبت به سایر اسکنرهای PDF و هزینه اتصال به سرویس های ابری مانند Dropbox و Google Drive اشاره کرد.

اسکنر موبایل SwiftScan

برای اسکنر اسناد با کد QR داخلی و اسکنر بارکد، SwiftScan یک برنامه اسکنر موبایل عالی است. مانند سایر برنامه‌های فهرست‌شده در اینجا، می‌توانید تقریباً هر چیزی را از اسناد گرفته تا یادداشت‌ها و تخته‌های سفید و کارت‌های ویزیت اسکن کنید. تصویر اسکن شده را به صورت JPG یا PDF ذخیره کنید و با استفاده از عملکرد OCR در آن جستجو کنید.

اسکن سریع

SwiftScan به شما امکان می دهد اسناد چند صفحه ای را اسکن کنید، مقالات را ویرایش و حاشیه نویسی کنید، و تصاویر را با رنگ ها و فیلترها بهبود بخشید. می توانید به انواع سرویس های ابری از جمله iCloud Drive، Dropbox، Google Drive و Box و همچنین Evernote، Slack و Todoist متصل شوید.

نسخه Premium شامل اسکن نامحدود، امضای الکترونیکی، حذف واترمارک، بارگیری خودکار، بارگیری چند صفحه، OCR و موارد دیگر است.

 

مطالعه مقاله کامل:https://avafarhang.com/best-mobile-scanner-app/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط donya در ساعت 14:32

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::